Kispók fék légtelenítése
forrás:netclub 2005.05.21. 08:55
Röviden.
Vmelyik haccso kerekkel kezded, aztan a masik haccso, utana az elsok. 2 emberes. Ovatosan felpumpalja vki a pedalt, aztan nyomva tartja, a masik pedig az adott kereknel kilazitja a legtelenito csavart, amire rahuzott mar elotte egy atlacco gumicsovet, ami egy flakonba van vezetve (javasolt atlacco flakon hasznalata, ami felig fel van toltve fekolajjal, es az atlacco cso beleer a fekolajba. Ahogy kinyitja a csavart, a csovon elindul a fekolaj, a pedal beesik a masik laba alatt. Elzarja. Ujra pumpalas, megtartas, nyitas. Addig csinalja, amig az adott kereknel jon legbuborek is a csovon a fekolajjal. Utana johet a kovetkezo kerek. Az alap strategia az, hogy a fofekhengertol legtavolabb levo kerekkel kell kezdeni, es onnan haladni az egyre kozelebbiek fele. Asszem ez fityonal a bal haccso, de benne van a bibliaban (jobb haccso :) . Szoval korbemesz, aztan kezded elolrol a kort. Addig csinalod, amig tutko az osszes kereknel csak olaj jon. Ez kb 2-3 korbeseta alatt megvan, ha nem, akkor gyanus, hogy vmelyik fekmunkahenger vagy a fofekhenger rossz, vagy szivarog vmelyik fekcso. Az elejen ovatosan a pedallal, mert a levegos fekrencert erobol taposgatva elofordulhat, hogy tonkremegy a fofekhenger. Kesobb mar lehet rendesen taposni, az elso kor utan mar egesz kemeny lesz a pedal. Kozben figyeljetek a fekolaj szintet, ne menjen a minimum ala (Erdemes egy masik flakont keznel tartani, amibol utan lehet tolteni minden egyes munkahenger legtelenitese utan. Fekolaj alapbol dot3-as, ami benne van, tolthecc ra dot4-et is, de eleg bele a dot3. Igy kell kerni a boltban is.
-- Qrucz --
|