Következő 10 cikk | Előző 10 cikk |
TotalCar teszt |
forrás:totalcar.hu |
2005.05.21. 09:04 |
Öt kispolszki után az ember meggondolja, mit írjon. Különösen, hogy a családban még mindig akad egy. A hivatalosan Polski Fiat 126p 650E névre hallgató jármunek ugyanis lelke van. Nem mindegy, hogy milyen hangulatban ül bele az ember. Atúlzott vidámságra és a depresszióra egyaránt valamilyen gyanús zajjal, rángatással reagál, de ilyenkor sem szabad szidni, akkor ugyanis garantáltan lerohad.
A narancskorszak
|
A5 teszt |
forrás:fiat126.hu/a5.hu |
2005.05.21. 09:02 |
Modelltörténet
A Fiat licenc nagyon kapós volt a 70-es és 80-as években Kelet-Európában, így az 1972-ben bemutatott Fiat 126 is nemsokára elkelt. A lengyel kormány már a 70-es években belefoglalta az öt éves tervbe, hogy az akkori népautót (Syrenka) felváltják az olasz technikával. Erre azonban csak 1973-ban került sor, hiszen az FSM ekkor kezdte el gyártani a kocsit 126-os típusjelzéssel. Ekkor az autó még szinte teljesen Fiat volt, így a keleti autókhoz képest nagyon jó minoséggel rendelkezett. Természetesen ez a jó tulajdonság nemsokára eltunt, miközben az autó egészen 2000 szeptemberéig gyártásban maradt, persze a közel 30 év alatt kisebb-nagyobb korszerusítések (például 1977-ben nagyobb motort, ill. jobb felszereltséget kapott) történtek rajta.
|
Következő 10 cikk | Előző 10 cikk |
|